Kaderozceliik 22+3 günlük olduk zaman sanki durdu gibi 12. Haftaya kadar kimseye söylememiştik o süre daha hızlı geçmişti sanki😂 Sizler kaçıncı haftadasınız durumlar neler🤩
Esraguvennn Kaderozceliik ay daha 6+2 ve aşırı erken öğrendim sanki zaman hiç gecmiyo. Birde kimse artık hamile olmadığıma inanmayana kadar soylemicem kimseye bakalım nasıl geçecek zaman
Kaderozceliik Esraguvennn en doğrusu belli bir süreden sonra söylenmeli riskler ortadan kalkana kadar en azından 12. Haftaya kadar beklenmeli
Nurranne Kaderozceliik ben yöntemi buldum sürekli muayene zamanlarına kendimi odaklıyorum zaten geldikce zaman gecmiş oluyor 😂 bence geciyor ya zaman keyfini çıkarmaya bakıyorum bir daha gelmeyecek bu zamanlar . Ve doğumdan sonra büyük bir maraton beklediğini düşündükce sabrım geliyor 😂
Esraguvennn Kaderozceliik bencede. İlk oğlumda da cokcerken öğrendim erken söyledim. İkinci bir gebeligim oldu zorunlu kürtaj oldu söylediğime çok pişman oldum. Bunda nereye kadar giderse artık. Çünkü insanlara açıklama yapmak çok yoruyo
Umrangunes 38+0 oldum bugun ilk doktora gittigimde 6+6 idi valla zaman nasi gecti anlamadim yakinda doğum yapacağım bazen inanasim gelmiyo 😄
Umrangunes Kaderozceliik amin inşallah sağlıklı sihhatli en kolayından en mutlusundan dogumlarimiz olsun inşallah 🥰🥰🍀
Papatyakokulukiz Kaderozceliik 30 haftamiza girdik çok şükür. Karın büyüdükçe ağırlaştım sabaha kadar uyuyamıyorum. Sürekli tuvalete gitmeyi söylemiyorum bile Haa birde midem cayır cayır yanıyor. Olsundu çocuğum bana yük değildi:((
Kaderozceliik Papatyakokulukiz şimdiden aynı şeyleri yaşıyorum ilk gebeliğim çok rahat geçmişti ama şuan asla aynı değil