Kızlar 2 Li tarama testi sonucuma devletteki doktor sıkıntı yok dedi özele gittim bugün riskli grubundasın dedi PAPP-A sonucuna iyi dedi sadece hcg yüksek dedi şimdilik down sendromlu diyemem ama bi tane test varmış onu yaptır dedi oda yurt dışına falan gidiyomuş hangi doktorun dediğine inanacağım ben şimdi bilemedim kafam çok karıştı🙄