annekuzusu_ Kizlar 28haftalik olduk ve kasik ağrısı mi karın agrisimj bilemedim karnımın alt kısmi ağrıyor bu normel mi ağrıyı duruyo sonra yine ağrıyor ? Ve göbeğinimin üst kısmınindada iğne batıp çıkar gibi ağrı oluyo yaşayan varmı bu durumu
annekuzusu_ Bus1234 sanki iğneler batıp çıkıyor çok kötü ya bol su içiyorum niye temizlenmiuo anlamadım giti 😥ilaçta kullandım geçmemiş demeki
Bus1234 annekuzusu_ ben de içiyorum fayda etmiyor 🥺🥺🥺 ilaç da kullandım aynı şekilde inşallah ilerlemez çok fazla erken doğuma bile sebep oluyormuş
annekuzusu_ Bus1234 zaten erken doğum riksim var bide bu eklense en ilaç da biseye yaramadı galiba kullandım bu hafta ilaç sarı şeklinde akıntı var sizdedemi öyle açık sarı