Letoon hastanesi Ahmet beye gidiyorum aşırı iyi bir doktor bilgi bakımından. Aslım hanıma gidicektim normalde ama bir kaç tanıdığım kendisinden hiç memnun kalmadı sorulan sorulara cevap vermiyor felan dediler. Ahmet bey öyle değil karakter olarak biraz sakin biri ama tüm meraklı soruları açıklıyor hiç üşenmeden