Ayseguloprl_ İlk gebeliğim 36ncı haftaya girdik ve karnımdan belime doğru bıçak saplanması gibi ağrı ve sertleşme oluyor aynı anda uzun sürmeden anlık olup duruyor dehşet bir halsizlik yorgunluk da üstüne bindi bu belirtiler normal mi
Gulnar_95 @"Ayseguloprl_"Sancilarin duzenli olmasi lazim dakika başi bende oyle olmuştu su filan gelmedi 10 dakikadan 6 dakikaya duşduğunde sancim hastaneye gitdim
Ayseguloprl_ Gulnar_95 ya şuan benimde belime dakika başı bir sancı giriyor beni sıkıyor böyle gidiyor tekrar geliyor sizce hastaneye gitmem gerekir mi ilk olunca tecrübesizlikten emin olamıyorum doğum sancısımı bu
PrensesAnnesiiiiiiiii Doğum sancısı şiddeti gittikçe artar yerinde duramaz hale geliyo insan ve sancılar düzenli olması gerekir 5 dk da bir gelip 1 dk vs sürüyor