Gonul3434 ]()kızlar yardım adetim oldu 3. Günü kahverengi akıntım oldu sonra 5 günü 2 damla kan geldi test yaptım 2 çizgi ama çok kalın 🤔
Cnsu11 Gonul3434 iki çizgi çıktıysa pozitif evet gebelik var ama kanama olması normal değil düşük yapıyor olabilirsiniz hemen doktora gitmeniz lazım
Zln2152 Gonul3434 Sevgili annemiz https://mutluresim.com fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Hilal2 Fotoğraf yüklemeye calışmıssınız sanırım kopyaladıgınkz linki yapiyırmayı unutmuşsunuz tekrar deneyin
guzelanne01_ Gonul3434 test bozuk canım bu kaset testler bozuk olabiliyor en doğrusu erken gebelik testi