Kanamayı asla ertelemeyin. Hiç kanamam olmamıştı ama 36+3 de sabah çamaşırımda kan vardı. Hiç beklemeden doktora gittim. Alttan muayene edip acil sezeryan dedi. Meğer bebek plasentadan ayrılıyormuş. Doktorun dediğine göre belki de 1 gün bile geç gitsem bebeği kaybedebilirmişiz.