Kızlar iyi akşamlar,21+ 2 olduk ve iştahım tavan yapmış durumda sürekli bir şeyler yiyorum. (Sağlıklı,sağlıksız )Yedikçe yiyorum pişman olmam 5dakika sürüyor. Bu gidişle yuvarlanarak doğuma giderim gibi geliyor,kendime engel olamıyorum.😁 Buna nasıl dur diyebilirim?