Benim bebegimde vardi , artı olarak kalbinde de vardı parlaklık. Doktor zorunlu olarak bilgilendirme yapti tabiki amniyosentez veya fetal dna önerdi genetik bir rahatsızlık olabilir diye . Ben kabul etmedim her ne olursa olsun doguracagim dedim . Tıbbi genetik bölümüne yönlendirdi. Eşimle benden kan alındı. Sma ve kistik fibroz tasiyiciligimiz var mi diye bakilmak için. Biz tasiyiciysak çocuklarda %25 taşıyıcı olabiliyormuş vs . Sonuçlar 2 ay sonra cikti . Bende o süreçte bu konuyu tamamen kapattim kimseyle konuşmadım ve olumlu düşündüm. Bebegim tahmin ettiğim gibi sağlıklı dogdu . Suan 46 günlük 🧚♀️🧚♀️