18+6 olduk bizde kızlarım mi desem oğullarim mi bilmiyorum bir öyle bir böyle söylüyorlar o yüzden ikizlerim diyim 😁 şimdiye kadar iyiydik ama dünden beri bir sertlik var karnimda batiyolar sanki zorlasmaya başladık sanırım kolay olmayacak Allah yardımcımız olsun sefası güzel olsun❤️