Betul124 KLORAKHANIM banada gelmiş bende çok heyecanlandım ama tabi biz daha 34 haftalığız ama yinede heyecanlandım
KLORAKHANIM Betul124 bizde daha yeni 34 haftaligiz 😇 bu gece 34+1 olacak iste ama heyecanlandim cok guzel duyguymus 🫠 saglikla alalim kucagimiza
Betul124 KLORAKHANIM amin inşallah canım ☺️ bide benim ikinci bebiş olmasın rahmen heyecanlanıyorum 🤭
KLORAKHANIM Aaaysee 1 hafta onceden okurum artik pozitif dogum.hikayeni insallah 🥰🌟 zaten hepp goruyorum seni kesin pozitif guzel.bir hikayen olacakk 🧚♀️
Aaaysee KLORAKHANIM ayayayay Allahm senin zannın üzerine etsin doğumumu insaAllah Canım benim nasıl mutlu ettin beni 😍 ben hiç öyle hissetmiyorum ama hep Dua ediyorum,insaAllah çook güzel,pozitif doğumlarımız olur 🥲💗🫂