Merhaba kızlar. 10+4 günlük hamileyim. 2 gündür kalça ağrısı çekiyorum. Genelde sol tarafa yatmaya çalıştığım için daha da zorlanıyorum yani uyuşuyor ağrıyor. Düz yatarken de ağrıyor hep ağrıyor 😂 Bir öneriniz var mı acaba. Bebek büyüdüğü için mi baskıdan dolayı ağrı oluyor acaba