minnakbebem Arkadaşlar bana Abdullah hocanın telefon numarasını atabilir misiniz varsa?? Tıp fakültesine gideceğim. Depremden sonra giden oldu mu hiç ben bir kere gidebildim başka da gidemedim 30 haftalık gebeyim.
MayisR @minnakbebem Şu an İzmir dikilideyim gittim eve ama 1 haftadır erken doğum riskim var o yüzden dönmem gerek Maraş’a. Haftada bir kontrol olmam lazım bizde işler baya karışık 32. Haftadayım bende inşallah ikimiz içinde güzel şeyler olur 🙏🏻
minnakbebem MayisR aminnn canım inşallah rabbim korusun inşallah erken doğum olmaz olursa da rabbim sağlık sıhhat versin inşallah 🤲🏻🤲🏻