nidosh canım zaten ne verilirse verilsin sonuçta normal doğumun saati vakti belli olmuyor insan ister istemez bisiler yiyo yani. Sana yapılan lavman sonrası gene bisiler olabilir bağırsakta ya da yeni yediğin şeyler olabilir. Açıkçası bana girince artik bişi yeme falan dediler ama kimse kusura bakmasın valla devamlı atistirdim. Çünkü zaten güç toplaman güçlü olman lazım zaten aç gitmiştim doğuma. Gerçekten benim bir kere başımdan geçtiği için kaç doğuma girersem gireyim asla utanmamm. Ebe en son bana açıklık için bakmaya gelmişti bana da bı sancı girdi bı dk sancı geldi dedim bir anda tuvaletim geldi gibi hissettim ebeye de dedim ki ya ayıp olmazsa bı tuvalete girsem ben altıma yapcam sanırım dedim. Meğer doğum başlamış o an. Ebe hemen yat dedi yattım bı baktı tam aciklik doğum başlamış dedi. Zaten bebeğin çıkma vakti gelince cidden kaka yapacak gibi oluyorsun. Geriside malum zaten. Ama çok çok normal asla utanma bide orda onun için kasma kendini kim bilir neler görüyorlar orda inan kapidan çıkınca bile unutuyolardir