ssseher ben 30 haftalık gebeyim 2 takım hastane çıkışı aldım 5 tane yeni doğan alt üst takımım var 10 tane yeni doğan zıbın, 3 aylık olarakta 10 zıbın 4-5 alt üst takım 6 aylık olarakta 15 zıbın 5-6 tane alt üst takım az mı çok mu bilmiyorum ama bakıcaz artık :)