36+3üz şuan. Doktorum 37den sonra fazla dönen bebek olmuyor, beklemeyiz diyor. Risk olursa tabiki illa bekleyelim diye zorlamam ama şuan bi risk yok. Bebeğimin dönmesi için yapabileceğim bir şey var mı? Tavsiyesi, tecrübesi olanlar lütfen yardım edin 🙏🏼🙏🏼