bsra4213 Reflüsü veya şişkinliği olan var mı her gören hamile misin diye soruyor o kadar çok şişiyor burda gördüğüm 20 haftalık bebekten bile fazla reflüsü olup geçen var mı delirmeme az kaldı ne pantolon giyebiliyorum ne de sıkı bir şey bir yerden fırtlıyor
bsra4213 ysmnprltn ay çok kötü gerçekten Allah düşmanıma vermesin şişkinliğinis iniyo muydu nasıl yapıyordunuz akıl alsam 🥺
ysmnprltn bsra4213 düzenli kullandığım ilaçlarım var bacım ama önce dahiliyeye gidip endoskopi olman lazım. Yüksek ihtimal midende yara var tedaviye başlamalısın sonrasında mide koruyucularla devam ediyosun. Ben hamile olmama rağmen mide koruyucu içiyorum hala çünkü içmezsem ölürüm o derece
bsra4213 ysmnprltn endoskopiden çok korkuyorum ya peki ilaçları içince şişkinlik iniyor mu bende ilaç kullanma özürlüsüyüm kullanamıyorum