Cnsu11 ben kanim için yaptırmıştım hocam geçen sene anemi çıkmıştım… ilaç kullandım sonra bıraktım.. tekrar yaptırdım o yüzden gebe kalmak için.. kanımda sorun varmı diye demekki sorun varmış.. gebeye gelince cuma günü reglim bitti hafta sonu değerlendirdim tesadüf ki randevuya gelince pazartesi günü randevumuz verildi gebe yazısı görünce bu yazıyı yazmak zorunda kaldım ne çabuk teste çıktı diye 😊neyse hayırlısı inşallah diyelim 🤲😊