_nihall evde yapılan dışında yemeyin bence,çünkü ne kadar etsiz de olsa hazır olanların içerisi bir sürü katkı maddesi dolu üstelik saklama koşulları berbat.hemen bir sorun yaşamazsınız belki bu gıdalarda ama uzun vadede ortaya çıkacak sorunlara sebep olabilir.çok canınız çektiğinde bir iki adetle nefsinizi köreltin.çünkü geçmişte etsiz çiğ köfteden zehirlenme olayım olduğu için hassas düşünüyorum artık.