Asuu-1 arkadaşların dediği gibi bebeği aldırmak değil amaç zaten bebeğinde bir şey varsa önceden bilmek, müdahale edilebiliyorsa edilmesi vs. Ben yaptırdım hiçbir riskim yoktu ikili üçlülerle kafamı bulandıracağıma direkt bunu yaptırdım çok şükür temiz çıktı kafamız rahat devam ediyoruz yolumuza. Maddi imkanız olan psikolojik açıdan yaptırmalı bence