Mervekstk Arkadaşlar yarın sabah doğumum var doğum sezeryan olucak doktor yarın sabaha kadar düşünmem gerektiğini ve karar vermemi istedi sizce genel mi epidural mi karar veremedim yardımcı olurmusunuz sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda
Halimbey Mervekstk ben spinal istiyorum ama pazartesi doğumum doğum anında öğreneceğim anestezi şeklini söylemedi doktorum falan bir şey evraklar yapıldı ama şu sekil demedi bana. Ben genel olmak istemezdim bebegin doğduğu anı çok merak ediyorum
zeynozey Mervekstk spinal daha iyi canım daha hızlı ayaklanıyorsun hızlı geçiyor uyuşukluk genel anesteziye göre
Mervekstk Başınızda doktoru asistanları görmek bir kalabalık var orda masada yatıyor olmak soğuk olması bu beni tedirgin ediyor sanırım