GBergun94 benim de 16+5. Aslında belli ama değil gibi de 🙈erkek dedi ama çok zor gördü birkaç kez baktı karnımda bayağı gezdirdi cihazı en son erkek bu dedi ama bir sonraki gidişte tekrardan sorcam. 14. Haftada farklı bir doktor kız gibi demişti. Bı yüzden kafam azıcık karıştı 🙈betahcg değerini o yüzden sordum 50 üstü kız 50 altı erkek diyorlar ondan emin olmak istedim ama herkes ayrı bir şey diyor. Kime neye inanacağını bilemiyor insan, bilimden şaşmamak lazım 🤗