15 gün içiyorsun.
Adet olucaksin bitecek , bittikten sonra hemen başla. Sbaah uyandığında soğanın kabuğunu soy 4 e böl ufak bı cevzeye at
Bir bucuk bardak hazır su koy. 5-10 dakika kaynat. Sonra süz. Bardağa dök suyu. Ilınsın. Sıcak olursa icemezsin. Soğuk olursa da faydası yok. Bu yüzden ılindiginda rahat yutkunabilecegin zaman tek seferde iç. Durup durup içmeye çalışırsan icemezsin. Sabah akşam aç karnina 15 gün yapicaksin gör o zaman rabbimin de vesilesi ile mucizeyi 😍 ben pcosluyum. Düzensiz adetim var. 3 ayda bir adet olurdum. Soyan kürünü yaptım 15 gün değil 4-5 gün yapabildim ilk ay çalışıyordum zor oluyordu benim için erken saatte kalkıp ilimasini bekleyip içmek. Bu yüzden o kadar kısa süre yapabildim. Yaptığım ay hemen adet oldum. Adetim bitti. Hadi Nazlı bidaha yap dedim. Onu da 6-7 gün becerebildim. O ay hamile kalmışım emhamdulillah. Makbulu 15 gündür. Siz deneyin gerisi Rabbime nasibinize kalmis ne için istiyorsanız. Bu arada sabah ayrı akşam ayrı sıfırdan yapicaksin. Çok kolay basit birşey. Hazir su ile yapicaksin o ayrıntıyı da unutma. Sevgiler