Selam kızlar 32+3 haftalığım hastane çantamı hazırlıyorum ufaktan sezeryan olucam hastane çantasına 2 pjama koydum ama sezeryan için gecelık yada uzun elbise tarzı bırsey koymam lazım mı bazı kışiler sonda takıldığı için gecelik şart dediler ama bilemedim sezeryan olmuş annemler deneyımlerını benimle paylaşır mı acaba 😍