Kızlar bugün doğum sonrası 5.gün kontrolüne gittim sezeryan doğum yaptım doktor ultrason ile karnımdan baktı pıhtı olmuş dedi benim kanamam çok olmuyor bazen çok bazen leke gibi adet bitmeye yakın gibi kanamam var çok korktum doktor duşta sıcak su tut biraz dedi tuttum yok kanama napcam başına gelen var mı çok korktum 😭😭😭😭😭