Merhabalar ilk doğumum. Ben kendi isteğimle sezaryen istiyorum fakat doktorum normalde ısrarcı. Normal doğum yapabileceğimi sanmıyorum acı eşiğim çok düşük saatlerce sancı çekemem. Sezeryan olan tanıdıklarım da hep çok kolay şekilde toparlandı. Bir de normal doğumdan sonra genişlemeye bağlı olarak idrar kaçırma vs gibi şeyler oluyor diyolar. Zaten maksimum bir çocuk daha belki olur öyle çok çocuk da düşünmüyoruz. Sizce ne yapmalı siz ilk doğumunuzu hangi yolla yaptınız?