Galiba bebiş bazen uyuduğunda da toplanıyor. Benim çok sık oluyor. Ta 7. ayda başlamıştı bir de şuan 35teyiz. Bir hafta sonra 9 aylık olacağız🥰 Toplanmaya Doktorum da gayet normal demişti. Bebeğin son haftalar sadece hareketlerini kontrol et dedi . Anneler hisseder eğer yanlış birşeyler olduğunu düşünüyorsan hemen gel dedi. O toplanma da çok çok normal. Benimki bir de aşağıya iniyor öyle toplanıyor o çok daha korkutuyor adamı ama alıştım bazen yukarıya doğru ittiriyorum biraz da burada uyuyalım diye 😊 ama sen yapma tabi öyle 😅