Silaali16 Gebeliğimin 34ncü haftasındayım bebeğim hareketliyken eşim dokunduğunda her defasında kaçıyor. Bunun sebebini bilen var mıı 🙏
Kbramhmt Silaali16 benimki ismini seslemdiğim an duruyor vurup duruyor tam eşime sesleniyorum bak dokun dıye duruyor :))
Arzum_87 Silaali16 Benim kızım dababasına sadece 1 defa tepki verdi. O kadar harwkwt ederken adamın elini sessizce koyuyorum karnıma anında duruyor 🤭
Asilinannesi16 Silaali16 bizim ki de icerde kudurunca esimi çağırıyorum hemen elini koyuyor konusuyor hemen duruyor 🤣🤣🤣 elini çekince devam🤣🤣
pembiktavsan Silaali16 benimki de öyle genelde 🤣 bunun bi tık ötesi şey bence hastaneye giderken kıpır kıpır olan bebem nst’ye girince uyuyor 🤪🤪