-Beyzanurr bir sorun varsa şikayetinle başvur canım kadın doğuma yönlendiriyorlarr orda bakıyorlar . Bende enfeksiyon vardı sancım olmuştu acile gittim kadına doğuma yönlendirdiler orda bakmışlardııı ama sadece iyi mi değil mi ona bakıyorlar öyle detaylı bişey bekleme