Nurse2018 10+3 haftalığım sabahtan beri kasık ağrım var geçmedi bir türlü cuma randevum var ama gidene kadar içimi rahatlatmak için buraya yazmak istedim normal midir bu ağrı ? İlk defa oldu dinlenmekle hafifliyor
Beyzaaolgun Ben 11 haftalık hamileyim bende en başından beri kasık ağrısı var ama kendimi çok yorduğum da daha çok şiddetleniyor. Kendini yorduysan ondan olmuştur dinlen