Merhabalar 3+6 hamileyim. Bugün dahiliye den kan değerlerime baktırdım dr tiroid imin biraz düşük olduğunu söyledi. İmom diye bir takviye edici verdi. E nabızdan baktım göremedim ne kadar düşük olduğunu bilemiyorum o yüzden tsh değeri bağlantılı sanırım 2.76 çıkmış. İlaç kullanmamı gerektirecek düşüklükte mi acaba sizin değerler nasıldı?