Merhaba ben 7 hafta+3 hamileyim . Çok kötü durumdayım. Eşim ilgisiz sevgisiz geliyor. Herkesten uzaklaşmak tek kalmak istiyorum. Ağlamak geliyor içimden aşırı bunalımdayim. Ve sürekli bebeğime nasıl bakacağım bu eve nasıl yetişeceğim bunu düşünüyorum. Böyle olanlar var mı ya da bu durumum normal mi ? Yaşayanlar daha önce neler yaptınız?