Ftmky Kesinlikle doktora gitmen gerekiyor.Bende yaşadım.Kadin doğum doktoru onay verdi.Ama risk alıp işlem yapmadılar.Sadece araştırma Hastanesi’nde bir doktor ile görüştüm.Narkozsuz bir şekilde dolgu yaparak beni bu ağrıdan kurtardı.Sakin yanlış anlaşılmasın ama kadın doğum doktorum bana asla sarımsak,sirke,karanfil vs tarzı kullanmayacaksin kullanma dedi.Rabbim yardımcın olsun.