seda34- Arkadaşlar merhaba şuan Kırşehir’de yaşıyorum fakat doğumumu nasip olursa İstanbul’da yapicam. Anadolu yakasinda önerebileceginiz devlet hastanesi ve doktor varsa paylasabilir misiniz?
zeynozey seda34- zeynep Kamil doğum hastanesi hangi doktora randevu alırsan al asistanlar muayene ediyor😅 doğumada ebeler giriyo o an hangi doktor nöbetçiyse o geliyor🥲
zeynozey seda34- ben ilk doğumu sezeryan şekilde zeynep kamilde yaptım. Memnun kaldım hastaneden çalışanlardan doktorlardan hemşirelerden. İlgililer. Ebelerlede tanışma fırsatım oldu hepsi çok sevecen ve ilgili
seda34- zeynozey daha once zepnep kamilde kurtaj oldugum icin psikolojik olarak oraya cok uzak duruyorum