Elfoz Kızlar sonunda bende bugün doğurdum Sezeryan ile ama bebeğimde biraz solunum sıkıntısı olduğu için küveze aldılar nolur dua eder misiniz oğluma kavuşayım
Aylin5550 Elfoz sağlıkla kavuşursunuz inşallah bi an önce . Nasıl geçti acaba biraz bilgi verir misiniz sonda takılması ameliyat esnası be sonrasında neler yaşadınız çok ağrınız var mı
balmom Sağlıcakla kavuşun inşallah, ömrü güzel olsun 💐 🙏🏻 neden solunumda sıkıntı olmuş acaba bir açıklama yaptılar mı ?
Elfoz balmom sağol canım Allah razı olsun .anne karnında ciğerde enfeksiyon oluşmuş maalesef o yüzden
Elfoz Derya034 sağol canım Allah razı olsun ben iyiyim ağrılarım var da aklım oğlumda kucağıma bile daha almadım çok içim acıyor
Elfoz Aylin5550 amin inşallah çok teşekkür ederim az önce paylaşım yaptım nasıl geçtiğine dair oradan okuyabilirsiniz