SevgiKNGR valla 35.haftadayım anladım ki herkesin bünyesine farklı etki ediyor. Kimisi diyor 3 aydan sonra geçiyor kimisi diyor 4 aydan sonra geçiyor, kimisinin hiç mide bulantısı olmuyor. O yüzden kimseyi dinlemeyin bence, deneye deneye midenize neyin iyi geleceğini bulacaksınız. Ben çok uzun bi süre sadece peynir ekmek tost yiyebilirim. Prilamı da hala kullanıyorum. Umarım sizin de çabuk geçer🌸