Kızlar selamm,
Netten araştırdığım kadarı ile son dönemler nefes problemi yaşanabileceğini söylüyor lakin ben daha 19 haftalık gebeyim yaklaşık 2-3 haftadır nefes darlığım var. Hiç kilo almadım henüz daha çok erken değil mi, bunu yaşayan var mı, doktora gitmek gerekir mi acaba?