Merhaba,
Ben ilk doğumumu spinal anestezi ile sezeryan olarak yaptım, kan pıhtılaşmam var ve oksapar kullanıyorum.
Bugün bir forumda kan pıhtılaşmasi olanların spinal olmaması gerektiği yazıyordu bu bende tedirginlik oluşturdu.
Sizin bu konu hakkında fikriniz var mı?