Serenn16 ben de bir ay önce falan bu düşüncedeydim. Hatta bitane manuel alayım iş görsün kafasındayken bir elektrikli bir manuel aldım 😂 şöyle bebeğin uyuyoken emmesi mümkün değilken sütün gelmesi halinde sütü sağmak gerekiyormus. Hem mastit vs olmamak için. Elektrikli ikili pompalar aynı anda çalıştığında yeterli vakumu yapamadığı için tek tek kullanılıyormus. Bu bilgiye de dayanarak ben burdaki arkadaşlardan da aldığım fikirle kiwi markasının elektrikli pompasını aldım. Sonra dediler ki manuel olan da cok onemli bebeği emzirirken diğer göğüsünden süt akıyor ya da birini sağarken diğerinden akıyor. Bu akanı toplamak için de lansinoh vakumlu pompadan aldım. İndirim takip ettim. Elektrikli olanı ebebekten lansinoh u hepsiburada dan aldım. Araştırmalarımın sonucu bu. Umarım faydalı olur ☺️