selins Dünden beri o kadar moralim bozuk ki ve ağlıyorum sürekli bebeğime zarar biliyorum ama elimde değil.. dün kontrolde bebeğimin suyunun sınırın altında olduğunu öğrendim damarlardan gelen bi sorun yok testler yapıldı haftaya yine gidicem duruma göre ciğer geliştirici iğne yapılcak son zamanlarda aşırı yorgun ve stresli günler geçirdim ondan olmuş olabilir mi bilmiyorum sık sık su içiyorum böyle sorun yaşayıp sonradan düzelen var mı acaba 😔😔
selins Ysn İnanın bilmiyorum kağıda bile bakmadım dünden beri annemde kağıtlarımda doktorda bi ölçüden bahsetmedi sınırın biraz altında dedi
Kumruanne Korkma allaha sığın benjm 26 haftam belli suyunda sızıntı var bebeğin doktor 34 görsen iyi dedi ve 36 haftaligim çok şükür ❤ Diyeceğim oki Kalbini allaha sığındır hiç korkma ben çok ağladım sızladım düşün benimki daha kötü gene sınırdaki su çoğaltılabilir serumlarla benim sızıntı düşün kese delinmiş korkma emin ol erken de dogurmazsam bana26 haftalikken ciğer geliştirici yaptılar 😅
selins Kumruanne her zaman dua edip Allah’a sığıncaz en iyisini o bilir hepimiz için hayırlısı olsun inşallah
mel33 Canım bir bilgim yok ama herkes havuç suyu diyor.sende yap .sürekli yat.bir de canım suyunun azaldığını fark ettim m .mesela benimde su gibi akıntim geliyor.ama doktor suyu iyi dedi.idrar tahlili de temiz.18+5 hafraligim .Canım Rabbim sifa versin
selins mel33 hayır ben hiç hissetmedim ultrason da anlaşıldı bana da idrar testi yaptı ama bi sıkıntı yok şimdi bir hafta kadar beklemedeyim inşallah suyum düzelir Allah yardımcımız olsun hepimizin
mel33 selins inşallah canım düzelir.vaktlice alırsın bebeğini kucağına.benimde su gibi akıntı geliyor arada .çok tedirgin oluyorum acaba suyum mu diye
selins mel33 doktorun en doğru cevabı verir ona sordun mu peki amin inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın