A_sli10 bende hamileligimin basinsan beri ayni seyi yasiyorum. dogum oncesi su gibi suyumun gelmisligide var damla damla gelmisligide var. her seferinde korkuyordum acaba bebegin suyu mu azaliyor veya nedeni ne die. hala cevabini bilmiyorum tek bildigim bebegin suyu normal azalmayok. doktore mutlaka soyle ve daha dikkat etmeye calis kontrol et arada pijamanda fln islaklik var mi die tek onerim bu olabilir