Bilecik Kızlar merhaba öncelikle ben 4 haftalık hamileyim ilk kan tahlillerinde çıktı gebelik bugün yaptım çıkmadı doktor da kimyasal gebelik olabilir dedi bende adet olmadım daha ve adetimin üstünden 1 aydan fazla geçti bu durumu yaşayan var mı ?
esmanurbr_ Bilecik Ben de daha önce kimyasal gebelik yaşadım değerler gittikçe düşüyorsa kimyasal gebeliktir. Adet olma süreci kişiden kişiye değişebilir. Benim de adetimin üzerinden 15-20 gün geçmişti. Sonrasinda adet oldum.
Bilecik Burcum evet yaptırdım iki kere kan testi hemde birinde çıktı birinde çıkmadı dedi değer normal çıkmış…. 06.02. Son adet tarihim
minikmucizeemaak Bilecik ben yaşadım aralık ayında adetten bir kaç gün önce 23.3 dü 2. Gün sonra 16.57 ye düştü 1 gün sonra 3.74 ve kanamam başlamıştı adet günümde o gün
Ozlm_31 İlk kan değerim 12 çıkmıştı sonra 24 oldu sonra 0 lendi kan değerim 3 4 gün sonra da adet oldum
Bilecik minikmucizeemaak nasip işte nasibi olmayan gelmiyor dünyaya bakalım bizde doktor ne diyecek iki gecedir karnım baya ağrıyor böyle adet sancısı gibi aşırı üşüyorum bide üstüne
esmerella37 minikmucizeemaak cnm bisey sorucam kimyasal gebelıkten snra kanaman nasıl oldu adetin yani
minikmucizeemaak Bilecik Benimde çok ağrım vardı farklı ağrıydı ama hissediyordum özellikle kasıklarımda yanma tarzı gibi bileydi inşAllah sağlıkla ilerler sizinki bana da tez zamanda sağlıkla nasip olur🤲🏻❤️
Bilecik minikmucizeemaak amin inşallah benim 18 aylık oğlum var zaten bu bebiş de kaza ile oldu nasibi varsa gelir dünya ya yoksa da rabbim hayırlı olanı versin inşallah
minikmucizeemaak Bilecik Aminn Rabbim oğluşuna da sağlıklı uzun ömürler nasip etsin bizlere de tez zamanda sağlıkla nasip etsin❤️🤲🏻
Bilecik esmanurbr_ ya işte benim adetin üzerinden bir ay geçti aslında bi önceki doktora gittiğimde kese böyle oluşmaya başlamıştı bile ama tam net değildi hatta bu kez gittiğimde değer yok dedi negatif çıkmış dedi doktor bakalım iki gün sonra da adet olmazsam tekrar gşdecem kan verecem
Bilecik minikmucizeemaak amin hep dua ederim Allahım sen sana hayırlı kul bizlere hayırlı sağlıklı evlat nasip et inşallah 🤲🏻 çünkğ herkes anne baba olmayı gerçekten hak etmiyor
tubimom Bilecik aynı anda hamileydik onunki öyle olunca hala kendimi kötü hissediyorum dua ediyorum hep inşallah 🙏
Bilecik Burcum hayır bakmadı işte keşke baksaydı öf devletin doktorları bu yüzden tercih etmiyorum ama o kadar ters bi yerde yaşıyorum ki yaşadığım memlekette özel hastane yok hep başka illerde var eşim o kadar dedi özele gidelim kıyamadım ona gecede çalışıyor yorulmasın diye ama keşke özele gitseydim en azından gerçekten ilgileniyorlar
Bilecik tubimom aman kendini kötü hissetme bebeğin için sakin ol nasibinde doğmak varsa zaten gelir dünyaya ama yoksa da hayırlısı dicen ama rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah