Prensesannesiym 27 haftalık hamileyim adet sancısı gibi arada bir agrı geliyor sonra geçiyor sol tarafım böyle iğneler batıyor geçiyor telaş yapmamaya çalısıyorum normal bir durum değil sanki sizlerede sorayım dedim hastaneye gideceğim eşimi bekliyorum eşim gelene kadar yazar mısınız normal mi bu durum yaşıyan oldu mu yaklaşık 4 gindür böyle bugün biraz daha agrıyı fazla hissettim
Bihilal Prensesannesiym 24. Haftadan beri çekiyorum bu ağrıyı şuan 34 hafta oldum hala çekiyorum doktorum normal demişti bana
Semaburak Prensesannesiym yorulunca bendede oluyor arada canım ama gitmekde fayda var tabi umarım normaldir acaba kendini yoruyo musun sende dinlenince azalıyor mu birde
fatos2404 Prensesannesiym bi acile git korkutmak istemem ama herşey olabilir bende o gibi sancılar 30'dan sonra başladı ki yüksek enfeksiyondan kaynaklanıyodu Allah yardımcın olsun
Ikrmels Normal canim benim de öyle oluyor dinlediğim zaman geçiyor şuan yarın 26 haftalık olucam yine de içinin rahatlaması için gidebilirsin 😊
Prensesannesiym Semaburak yemek yedikten sonra çok kötü oluyorum agrı giriyor miğdeme ve temizlik yaparken canım
hamdipinar fatos2404 idrar enfeksiyonundnda kynaklanirmi bazen bndede oluyor o bir an geliyor snra gdyr arada tekrarlıyor byle