Maras46konya-00 ilk gebeliğimde şiddetli ağrıyla gittiğimde gebe olduğumu öğrendim doktora hocam ben oturamıyorum bile o derece ağrı demiştim normal tutunuyor demişti 2 gün sonra düşük yaptım. Devlet hastanesiydi. Şuan gebeyim ilk öğrendiğimden beri özele gidiyorum 5 haftalıkken tesadüfen vajinal kese görerek öğrendim sadece kese vardı o gün doktorum progestan, folik asit, coraspirin hepsini başlamıştı.