Eylul1233 merhaba canım bende 19 haftalıkken bebeğimi kaybettim suyum geldi rahim ağzı yetmezliği var bende de doktora bgn gittim ilk kontrolümdü korunmayı bırakabilirsiniz dedi değerlerime de bakıp 3 hafta oldu tam 12. Haftada bana da Atıcak dikiş vajinal yolla çok sağlam bir dikişmiş ama hiçbir şeyin garantisi yok kapalı kutu orası dedi su gelmedikten sonra o dikişler her türlü tutar dedi ama kesinlikle WC harici kalkmak yasak dedi bakalım hakkımız da hayırlısı