themomofminny Arkadaşlar bu hastaneye giden, doğumu bu hastanede yapan var mı? Şu anda bu hastaneye gidiyorum ve memnunum. 14 haftalık hamileyim. Eğer bir sorun yaşayan varsa çok geçmeden değiştirmek istiyorum. Teşekkürler
sozer1 themomofminny ben ilk kızımı orada doğurdum herkes çok ilgili ebeler hemşireler hatika çok güzel yüzlü ve sabırlılar ikinvi hamileliğim şuan yine orda doğum yapcam nasipse
themomofminny sozer1 henüz sormadım daha çok var benim doğuma zaten muhtemelen şu anki fiyat eylüle kadar güncellenir :) yanıtınız için teşekkürler