Mervece_16 Kızlar çok fazla su içme isteğim oluyor dudaklarım çok kuruyor geceleri çok sık ıdrara çıkıyorum ve çok degısık duygu durum bozukluğu yaşıyorum dakıkam dakıkamı tutmuyor 10 haftalık olduk biz benim gibi aynı durumu yaşayan var mı ?
Pnr_KMRC1 Mervece_16 su içme istediği benim resmen ilk gebelik belirtisi gece kalkıp hiç su içmeyen ben kana kana su içmiştim hatta bu ay gebe değilsem şeker falan var bende die düşünüyordum 🙃 şuan 15+5 haftalığım tek içeceğim su suya doyamıyorum
Feyzaclk Mervece_16 cok normal seyler bunlar duygu durum bozuklugu gecer. Ama su icme istegi gecmiyor zaten bir zararı da yok icin bol bol
umycnr94 Ben canim bzdee 10 hftalik.olyoruz yarın bende çok içiyorum su canım istiyor için yanıyor sanki sonrada gece sürekli idrara cikiyorum
MuazzezKara_ Mervece_16 bende öyleydim idrara çıkma azalıyor sonradan ama su içebiliyorsan ne güzel ben daha yeni çok içmeye başladım
S-evil-85 haftadayım. Özellikle bu hafta su ihtiyacım net arttı. Normalde özellikle kışın en büyük beslenme sorunlarımdan biri az su içmekti. Şimdi sık sık su içtiğimi fark ettim. Dudaklarım da çok kuruyor. Gerçi iştahım çok açık, bir şeyler atıştırdığım için mi susuyorum bilemem ama zaten ben hep iştahlıydım. Sağ olsun eşim sayesinde fren koyuyorum ama yalnız kalınca şimdi ne yesem perileri geliyor. Hiç doymuyorum sanki… Sık idrar da sıkıntı, uykumu bölüyor.