Bende Tuğba hocaya gidiyordum ama içime sinmiyordu bişeyler çok ilgili gibi gelmiyordu asla randevu saatinde almıyordu. muayenede çok kısa sürüyordu sekreter diğer hastayı hemen çağırıyordu daha sen çıkmadan öyle olunca soracağım hiç bir şeyi doğru düzgün soramıyorumdum o kadar para verip devlet hastanesinde gibi muayene oluyor gibi hissediyordum. Hal böyle olunca birde devlet hastanesini denemek istedim aynı muamele tek farkı randevulu olduğum için tam saatinde giriyordum. Ama doğumu devlet pek düşünmediğim için Tuğba hocada da doğum yapmak istemediğim için Medova da Aysel kamer hocaya gittim ve aşırı memnun kaldım ilk defa bebeğimi ultrasonda uzun uzun gördüm renkli ultrosununu yüzünü göstersin diye epey uğraştı hatta. Doktor bu kişiden kişiye değişir elbette