Bugun doğum yaptım çok şiddetli yanma ve ağrım var böyle olan oldu mu
Dmrsld yeni doğum yapmışsınız normal ağrı yanma olması hemşireler ağrı kesici vermedi mi
Normaldir aşırısı fazladır eğer hiç durmadan gecerse bi acile git yine de geçmiş olsun