Kubrakck2222 Kızlar merhaba sabah 9-10da beri kasıklarımda, alt karnımda batmalar hissediyorum bıçak saplanır gibi. Ara ara giriyor. 37+5iz. Doğum sancısı böyle olur mu? Batmalar yaşanır mı yoksa normal mi? Doğum sancısı nasıl olur ya da ? 🥺
Alya09 Sancı sıklınızı ölçtünüzmü ne kadad süredr geliyor ölçülüyse belirli bşr saatte yada dakka da gelirse doğum sancısı